tankar om en stad inte allt för långt bort.

haha det regnar som 17, så här ser jag ut när jag tittar ut genom klassrumsfönstret. Längtar ihjäl mig tills det blir sommar och sol, och så att man kan gå runt i tunna skor. Chilla i parken och ta det lungt, för att det är sommarlov vilket kommer bli mitt sista. Sen är planen att åka till Berlin och plugga där ett tag, nej jag går inte löst, det här är en tanke jag burit på i hjärtat ett tag, faktiskt. Stockholm är underbart, fint, vackert, älskvärt och det är min hemstad men, det känns som om Berlin har något annat att ge mig, som väntar på mig där. Som sagt, ska jag dit nu på sportlovet (fan vad jag gnäller om det) och jag kan ligga vaken om nätterna, stirra upp i taket och bara drömma om det. Det är underbart kort tid kvar (47 dagar typ).

men enough om det, den här bloggen lägger jag endast upp bilder på, som jag illustrerat, och som sagt. Det är min type of style så atteh, se och njut ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0